TRY TO EXPLORE

~mencuba itu sesuatu yang menyeronokkan~

Isnin, 7 Jun 2010

hantu

saje nak share video ni
sbnrny nak masukkan pd entri sblm ni tp dsbbkan lptp ku buat hal maka ak letak la kat sini..hee



dan pabila dah stat mengupload video dr youtube, teringat kate2 seseorang yg menyedarkan ak dan shbt2ku

most of the flims, videos and tv shows are RUBBISH!!
but they still making money from it
and of course people still watching it (and i among of them)


tapi, still ad yang boleh diambil pengajaran kan? setuju??
angguk je la.

ak, gile crita dr negara seberang walaupun kawan2 gile korea.
taste org masing2, ape yang penting ape yg kita tengok memberi manfaat.
kalau rs macam buang masa walaupun criteny best, aku sarankan tutup je sblm tv tu jadi hantu.
sebab hantu tu akan menyebabkan kita tidak berganjak walaupun azan dah berkumandang.
sebab hantu tu akan menyebabkan kita tido lewat walaupun mata dah tak larat.
sebab hantu tu akan mempengaruhi pemikiran kita walaupun kau dan aku ni mahasiswi.
dan macam2 la hantu ni boleh buat.

ingat!!
hantu tv langsung tidak menakutkan,
malah ia menyeronokkan, menggembirakan dan ia amat pandai bermain perasaan..

kalo rasa nak jgk tgk movie, meh sini aku sarankan bbrp movie yg pada kiraan ku membawa banyak manfaat.


laskar pelangi ni filem favourite gue dong!!
gue kasik 10 bintang nih..


gue suka bangat dengan sang murabbi
gue kasi 100 bintang, hebat kan?

tapi, tapi, tapi
jgn tonton sbb nak kan hiburan, tapi tonton sbb nak ambil pengajarannya
dan sebaik2 hiburan adalah membaca AL-QURAN

dan aku, di tempat ku, masih melawan nafsu dari menjadi mangsa hantu itu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan