TRY TO EXPLORE

~mencuba itu sesuatu yang menyeronokkan~

Ahad, 30 Januari 2011

how?

'hello, saya ada hantar itu laptop untuk baiki, bila mau siap, dah 3 minggu ooo'

'ooo, itu laptop apa rosak'

'tak leh display la' (erkkk, nampak sgt si pekedai ni tak amik cara kat aku punye laptop, ntah brape lama dia nak simpan)

'lepas raya cina baru leh angkat' (laptop aku tak nak raya la)

isk2... abah kata laptop tu murah sbb tu cepat rosak.
tapi aku rasa sehinggit tu pun dah cukup mahal apatah lagi laptop yang mencecah ribuan ni kan, mana de murah, mahal je.

alhamdulillah ade lebihan laptop kat umah, jadi boleh la aku pinjam sekejap sebelum laptop aku keluar bengkel. terima kasih kepada yang memberi pinjam, rasa laptop pinjam ni dah macam aku punye....bagaimana???

-----------------------------------------------

cuti seminggu dah mula, tapi aku masih dalam bilik kat uia, konon taknak balik nak siapkan report bagai tapi setakat ni no progress.....bagaimana???

-----------------------------------------------

tetiba kereta tak leh stat....alhamdulillah tak mati time aku tgh drive, kalo tak..... bagaimana???

-----------------------------------------------

nak turunkan berat badan agar dapat mengelakkan dari penyakit-penyakit yang kronik di hari tua mahupun hari muda tapi masih makan dan makan dan terus makan.....bagaimana???

----------------------------------------------

nak maju dalam hidup tapi terus tidur, jadi...bagaimana???

---------------------------------------------

nak balik tapi baju masih basah....bagaimana???

-----------------------------------------------

tolong jawab tuk saya......bagaimana???

2 ulasan:

  1. kimah,
    jawapan die semua kimah tahu, now, just determine which one to do first and when? one more, mesti ade 'i want to do it!'...happy holiday!

    BalasPadam
  2. alamak kene tembak ngan aishah la
    ok 'i really want to do it'

    BalasPadam