TRY TO EXPLORE

~mencuba itu sesuatu yang menyeronokkan~

Rabu, 12 Januari 2011

kuiz

ok dengan bangganya minggu ni ada kuiz 3 hari berturut-turut
macam final exam kan?
tapi Alhamdulillah yang tidak terhingga kerana para doktor masih bermurah hati untuk memaklumkan adanya kuiz itu sehari sebelum, jika tak diberitahu, maka aku akan mengeluarkan istilah-istilah menarik untuk bakteria-bakteria yang sangat moden namanya,
cubala bagi nama yang islamic skit kan, barulah ada semangat nak baca, ni nama nya sampai tergigit-gigit lidah. walaupun di'inform', aku masih menggunakan pistol air untuk menjawab mcq yang suka menolak-nolak markah tu. pistol m16 masih disimpan rapi untuk final exam ye, harap maklum.

selepas itu ada kelas tasmi
ohh aku punya modal pun masih tak cukup walaupun dah lama kelas tak de, maknanya apa?
maknanya aku sangat suka bertangguh. bagus ke?

maka minggu ni, jadilah burung hantu yang terjatuh di atas katil pabila mata terlalu berat untuk dipikul.
ayat apakah ini.
maaf bagi sesiapa yang membaca kerana aku hanya meluahkan apa yang ada di dalam kepala.

ohh aku amat ingin memiliki peribadi muslim yang unggul...
kawan-kawan, bantu saya ye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan