TRY TO EXPLORE

~mencuba itu sesuatu yang menyeronokkan~

Selasa, 30 November 2010

Fuhh

ni khusus untuk ijat yang comel
maaf sebab lambat sangat siapkan homework ni, seriously, susah la


"Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts or goals about you. In the end , choose 5 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it is because I want to know you more."

ehem,ehem

1. anak ke 6 dari 7 orang

2. pelajar jurusan farmasi

3. saya banyak bercakap dengan orang yang betul2 rapat je


4. saya digelar super blur oleh kakak, tahap ke'blur'an saya memang anda tak boleh jangka


5. saya sangat garang (untuk pengesahan, sila tanya adik n kawan2 sek rendah)

6. kalau nak makan, saya suka minta izin banyak kali (dengan emak saya je, dengan harapan emak tak bagi makan, tapi emak akan kata 'makan la kimah' .hee)

7. saya suka ubat tapi saya tak boleh telan 'mereka' sebab saya sangat sayangkan 'mereka'

8. saya suka movie indon (sang murobbi, laskar pelangi, sang pemimpi)

9. kumpulan nasyid kegemaran nowseeheart

10. kalau nak ajak saya keluar, bagitahu awal2, 2-3 jam awal, sebab belum tentu saya siap dalam 2-3 jam tu

11. sebab saya tak suka keluar rumah

12. tapi bila dah keluar, saya tak suka balik rumah

13. saya suka travel jauh2 (apasal macam tak sama dengan yang no 11)

14. aktiviti lasak, suka

15. ok, lagi sepuluh ke nak kene isi?

16. susahnya ijat, saya tak sanggup nak bagitau la, haha

17. ok, nak habiskan buku yang dah dibeli

18. nak kongsi dengan orang lain apa yang dibaca

19. jom habiskan azam tahun ini!!

20. sentiasa mahu hari ni lebih bagus

21. cuba untuk menguasai sirah

22. pendengar setia

23. tapi buntu kata2

24. cuba untuk memenuhi 10 muwasofat tarbiyah, insya Allah
  • aqidah sejahtera
  • ibadah yang sahih
  • akhlak yang mantap
  • mampu bekerja
  • berpengetahuan luas
  • tubuh yang cergas
  • mujahadah (menguasai diri)
  • teratur urusannya
  • sangat menghargai masa
  • bermanfaat kepada orang lain
25. alhamdulillah dah selesai

dengan ini saya tak tahu nak tag siapa. :D
sekian, terima kasih.

2 ulasan:

  1. hehe...cik kimah...
    tahniah la akhirnya dapat gak siapkan tutorial neh.. tpi klu kne submit kat lctrer da lme kne reject.. ^^

    BalasPadam
  2. sebab dr. izzati baik la sy tangguh2 buat bende ni
    ;p

    BalasPadam